my baby

my baby

Saturday, March 14, 2009

Hujan la......

Hujan....
Tgk jam dah pukul 7.30am malas nye nak bgn gi keje....
Bgn jugak lak al-maklum la keje tempat baru kene jage disiplin...
tgh syok2 mandi hujan turun... adeh tension tul cmne nak gi keje ni... kalau aku bwk kete kompom jem.. pastu parking susah tul ade time2 ujan ni...lagipun duit x berape nak ramai ni...keto pun abg aku punye.. susah tul nak pakai keto org ni. tggu punyr tunngu jam dah pukul 8.15am..
walaucamne pun kene gi jugak dlm hujan yg tgh menggila ni.... bwk baju spare satu takut kuyup smpai opis....
Dlm hati br aku terpikir kalau ade kete kancil mase ni mmg best x de kene ujan minyak pun jimat.. tu la time beli moto x pikir... semahal mane pun moto kalau ujan totap basah ,, tu ayat mak den porli2 maso den boli moto dulu... Time ni je aku rase nak sumpah moto aku jadi keto kancil...
Dlm ujan pun aku smpai opis..al-hamdulilah selamat smpai.. sian kek moto den ni sompot kono ujan sehari... adeh timbul dlm hati den .. nekad den nak boli keto buruk pun x po asal x kono ujan... doakan den berjayo yo .....

No comments:

Post a Comment